24 januari 2016

Veckans bild 3

Veckans bild 3 och min skrivbok har samma färger

Jag fortsätter med mina veckobilder (fast jag skulle hellre kalla dem något annat... funderar över ett roligare namn) och den här veckan verkar jag ha blivit färginspirerad av min skrivbok. Det upptäckte jag inte förrän jag skulle fotografera bilden och såg boken på mitt skrivbord.

Den här utmaningen är fortfarande bara lustfylld. Jag leker med färgerna och känner ingen som helst press att prestera, trots att jag har Gästrik konst som jag bör måla till. Kanske är det för att jag målar på papper? Det är lite lättare att kasta bort och börja om då. Fast jag kastar inte bort, jag gillar dem. Så pass mycket att de nog får vara med på utställningen de också.

Veckans bild 3, 21x30 cm, akryl på papper, Elin Folkesson

4 kommentarer:

iHanna sa...

Fint. Underbart att de får vara med tycker jag!

Elin sa...

@iHanna Tack :)

Louie sa...

Underbar!

Elin sa...

@Louie Tack!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...