26 januari 2016

Inspiration & lästips!


Jag skrev mitt allra första inlägg här på bloggen för nästan åtta år sedan. Då fanns det många andra kreativa bloggar som jag följde regelbundet och som jag inspirerades av. Efter hand så har fler och fler lagt ner sina bloggar för att istället använda andra sociala medier som t ex facebook eller instagram. Det är förståeligt men samtidigt väldigt tråkigt. Jag vill fortfarande läsa längre, reflekterande texter och se större bilder än man kan på små telefonskärmar. I alla fall ibland. Det kan jag väl inte vara ensam om?

Nu tänkte jag försöka samla på mig några nya inspirerande bloggar och presentera dem här, för jag är säker på att de finns. Jag har bara inte hittat dem än. (Ska jag vara ärlig har jag inte letat särskilt mycket heller.)

Först ut är en blogg som jag sparat i min läslista för länge sedan, men som jag sedan glömt bort. By bun skrivs av Roxanne Cable som gör fantastiskt inspirerande art journals. En bekantskap som jag ska komma ihåg att titta in mer regelbundet hos.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...