25 februari 2012

Morgonmänniskor 25

En puss för den nya prinsessan
Jag hamnar alltid lite på efterkälken med mina morgonmänniskor, eftersom jag använder gårdagens tidning. Vår postlåda ligger en bra bit bort och jag vill inte ge mig ut i kylan på morgonen. Vi får tidningen levererad av min pappa lite senare på dagen, när han hämtar sin. Vi bor bredvid varandra och han åker ändå förbi här då.

Gårdagens största nyhet var väl rapporter om den nyfödda prinsessan. Det var många bilder på Daniel när han måttade hur stor hon var, men också en hel del andra människor och hur de skulle fira händelsen. Här ovanför är till exempel en puss från ett par i Ockelbo som var glada över den nya prinsessan. Lite gulligt tyckte jag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...