12 december 2015

Folder till Gästrik Konst 2016


Tiden rinner iväg och jag får panikstress när jag inser att det inte är många helger kvar till påsk. Eller åtminstone inte många helger som är vikta för måleri. Därför har jag förhandlat med maken om att fira hans födelsedag en dag för tidigt, nämligen idag, så att jag kan få måla ostört hela dagen i morgon.

Mellan brakfrukost med paket och kvällens middag och Jonas Gardell-föreställning har jag ändå hunnit med lite tid i ateljén, fast idag bara framför datorn. Jag har fått i uppdrag att göra framsidan till nästa års folder för Gästrik Konst, och nu är ett förslag färdigt och ivägskickat. Det känns skönt att beta av en punkt på att-göra-listan. Dessutom blev jag riktigt nöjd med den. Hoppas alla andra blir det också.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...