28 september 2015

Kreativ i köket - Citron och hallontårta



Hela helgen har vi firat vår femtonåring, med kusinmiddag på lördagen och födelsedagsbrunch och släktfika på söndagen. Ingen tid i ateljén alltså, men däremot lite kreativitet i köket.






Jag tycker om att baka tårtor och årets variant blev en princesstårta med hallon och citrongrädde. En riktig hit om ni frågar mig. Jag älskar kombinationen av citron och hallon! 


Dekorationerna var en snabb nödlösning innan gästerna skulle komma, eftersom locket sprack när jag skulle lägga det över tårtan, och jag inte hade tid att göra om det, men jag tycker det blev ganska bra ändå - och det blev inget bråk om vem som skulle får rosen som det alltid blir annars :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...