30 september 2015

Jag har äntligen gjort en bok!




Äntligen har jag gjort något som jag har tänkt på länge. Jag har sparat mina texter och bilder från bloggen i en bok. En drygt tvåhundra sidor lång bok med alla inlägg från ett år samlade. Den blev ganska dyr, men riktigt fin och jag är så nöjd. Det känns tryggare att ha allt bevarat även i pappersform, om något skulle hända med bloggen. Den visar ju en del av mitt liv under många år, och jag vill kunna titta tillbaka på allt jag tänkt och gjort.

Nu ska jag bara göra de övriga åren också så kan jag slappna av sedan!

4 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Men åh så fint och vilken bra idé, hur gjorde du den?

Elin sa...

Det finns flera företag på webben som gör liknande, men jag prövade Solentro och är väldigt nöjd. Det är lite pyssel att lägga in allt men det var det värt för att få det som jag vill. (Det finns företag där allt sker automatiskt men då kan du inte redigera texten)

Siggadisart sa...

What a great idea :) I did once make a book with Blurb with all my Lovely Ladies (painting) and always wanted to make another but never thought of the blog :)

Elin sa...

I made a book from a trip to Italy with Blurb - and I loved it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...