12 juni 2015

Kulturtantsoutfit



Jag älskar Gudrun Sjödéns färgstarka kläder, men har hittills aldrig ägt något plagg av det märket. Nu gör jag det. I helgen slog jag till och klickade hem en kofta, en tröja och en klänning och igår kom paketet. Lite lustigt kanske att beställa svarta kläder när det finns så många fantastiska färger att välja mellan, men jag ville ha något som gick att kombinera med alla färger jag redan har. Och det är ju i alla fall några limegröna prickar i klänningen. Nu är jag en riktig kulturtant!

3 kommentarer:

Madde sa...

hahaha, grattis :)

Nordljus sa...

Jag har några Gudrun Sjöden plagg och alltid gillar att titta på dem färgglada kläder i katalogererna. Men mina är alla svarta, mörk blåa eller gråa... Jag har samma klänning, den prickikga :)

Elin sa...

Tack Madde :)

Kul att du är lika Katja :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...