18 januari 2015

Tanketid och förberedelser


Det har varit en fullspäckad vecka och jag har inte hunnit måla någonting alls. Däremot har jag tänkt en hel del, skissat ner idéer till målningar och beställt nya kilramar så att jag har material hemma när det blir lugnare veckor. Kanske kan jag till och med måla lite på vardagskvällarna till veckan. Jag känner mig inte alls lika trött på kvällarna som jag gjorde före jul. Kan det vara för att vi går mot ljusare tider? Eller för att jag har varit noggrannare med att träna regelbundet? Skönt är det i alla fall, och jag hoppas det håller i sig, för det verkar som om jag har en utställning på gång i vår och man kan inte ha en utställning utan tavlor.

2 kommentarer:

Christina sa...

Ja, visst är det ljuvligt att vi går mot ljusare tider :)

Ha det fint! Christina

Elin sa...

Absolut Christina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...