12 september 2014

Med fokus på annat håll


Jag har alltid avundats dem som kan sitta och teckna på caféer och andra offentliga platser, där det är fullt med liv och rörelse runt omkring. Det har aldrig riktigt fungerat för mig. Jag behöver lugn och ro för att kunna koncentrera mig. Egentligen tror jag att det är en träningsfråga, så häromkvällen tänkte jag försöka lite försiktigt framför teven, med resten av familjen (och hunden) bredvid mig i tevesoffan. Det gick inget vidare - men jag gjorde i alla fall fyra nya ansikten till min utmaning.


Syns det att jag tittade på partiledardebatt?


Det blev väldigt konstiga proportioner på den här figuren...


Och här hade jag redan tröttnat. Nästa gång får teven vara avstängd så jag får lite lugn och ro. Det är bäst att träna i små doser åt gången.



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...