23 september 2014

Födelsedagsfirande idag


Idag fyller vår äldsta dotter fjorton år och vi lyckades klämma in lite firande mellan skola/jobb och skidträningspremiär. Min vana trogen hade jag gjort egna "presentkort". Önskelistan bestod mest av pengar, pengar, pengar, shopping och pengar så det blev inte så mycket paket.


Jag tycker om att köpa (och få) upplevelsepresenter och eftersom dans är ett av Miras stora intressen så ska vi gå på en dansföreställning på Gävle teater nästa vecka. Man måste ju klämma in lite kultur också - inte bara shopping. Och så får ju jag vara med och dela på presenten!


4 kommentarer:

Lisa sa...

Hipp hipp hurra! Hälsa och gratta Mira!
Kram Lisa

VisaLiza sa...

Alltid roligt med födelsedag! Tycker också om det där med upplevelsepresenter. En sådan present får ju dessutom födelsedagen att vara lite längre. Hoppas ni får riktigt trevligt på föreställningen. Kramar Liza

Elin sa...

Tack, tack och jag hälsar :)

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Fint, hoppas hon blev glad!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...