13 april 2014

Recensioner och folktomma bilder



Vernissagedagen kom och gick. Jag lyckades komma ihåg att ta några bilder innan det öppnade, sedan glömmer jag alltid bort det. Kanske borde jag hyra in någon som fotograf någon gång? Det skulle vara roligt att ha bilder på annat än konsten.

Recensionerna i både Gävle dagblad och Arbetarbladet var ljumma, men i stort sett positiva. Lagom mycket folk kom i alla fall och det blev trevliga samtal som det brukar bli. Nu blir det en liten paus, men på långfredagen och påskdagen är det min tur att vakta galleriet så kom gärna och hälsa på då.


3 kommentarer:

Mia sa...

Jag fullkomligt älskar dina tavlor! Skulle vilja köpa alla :)
Underbara färger, kompositioner och motiven vardagliga men talande i sin enkelhet. Så himla fina!
// Kram Mia

Madde sa...

Här är min recension; Jag tycker om ditt bildspråk och ditt färgskala, de stämningar du bygger och de frågor jag får i kroppen av dina bilder. Heja Elin!

Elin sa...

Tack Mia och Madde! Det värmer :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...