8 april 2014

Några tavlor sålda och nya inlämnade

"Ett första steg", 2012, akryl på duk, 90x110 cm, Såld

"Hem 1", 2013, akryl och collage på duk, 50x50 cm, såld
Idag tog jag en tur till Gävle efter jobbet för att lämna in mina fyra nya målningar för hängning på Galleri K. De har fyra kvar sedan tidigare, de två här ovanför har de nyss sålt, så sammanlagt har jag bara åtta målningar med på utställningen som börjar på lördag och håller på över påskhelgen. Det känns lite tokigt att ha med tavlor som jag visat på samma galleri för bara ett halvår sedan, men de tyckte att det behövdes för att fylla ut lite i galleriet. Kanske kommer det någon ny besökare som inte har sett dem tidigare. Och de fyra nya är jag riktigt nöjd med.

3 kommentarer:

Christina sa...

Åh, vad ett första steg är vacker. Jag gillar det där med att balansera bland blomster...

Önskar dig en fin påskvecka.
Kram Christina

Christina sa...

Åh, vad ett första steg är vacker. Jag gillar det där med att balansera bland blomster...

Önskar dig en fin påskvecka.
Kram Christina

Elin sa...

Tack Christina :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...