30 mars 2014

För mycket av det goda

Jag har byggt ramar
Idag känner jag mig trött. Jag har lite ont i kroppen, och humöret är inte på topp. Antagligen beror det på att jag har jobbat alldeles för mycket de senaste veckorna, och dessutom vet att jag måste fortsätta i samma tempo åtminstone en vecka till. Det spelar ingen roll att jobbet är roligt och att helgernas måleri är något jag verkligen vill ägna mig åt. När det inte blir någon paus så säger kroppen ifrån. Det får bli en tidig kväll så kanske jag får ny ork att ta itu med morgondagen.

2 kommentarer:

Christina sa...

Vad mycket du hunnit med sedan jag tittade in här senast. Ditt nya jobb verkar så spännande och dina nya målningar är underbara. Gillar Jag kräver en dans! Härligt "swung" i den på något vis.

Ha nu en riktig toppenhelg!
Kram Christina

Elin sa...

Tack Christina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...