1 februari 2014

Att dokumentera en arbetsplats

Fredagsfika
Utsikt
Paus
Det blir långa dagar när man arbetar heltid. Jag trivs alldeles utmärkt på mitt nya arbete, och känner mig mycket piggare när jag kommer hem, men tiden räcker ändå inte till för både familj och eget skapande. Kvällarna är så korta. Den här veckan har jag i alla fall lyckats klämma in lite fotograferande på arbetstid. Höstterminens sista uppgift på bildpedagogikkursen var att arbeta med dokumentärfotografi, men jag har inte hunnit göra det förrän nu. Jag valde att dokumentera kontoret, och här ovanför ser ni tre av sju bilder. Nu ska jag bara skriva en text om hur jag tänkte och varför jag gjorde som jag gjorde. På fredag är det dags för kursträff igen.

3 kommentarer:

iHanna sa...

Fint med svartvitt!

Christina sa...

Så fint att dokumentera sin arbetsplats. Hoppas att du snart får mer tid över för eget skapande.
Det är så klurigt att hitta ett livspussel som fungerar, där har jag tyvärr inget bra tips. Men jag brukar tänka att trots att man har mycket att göra så är det bra fint att alla de där grejerna faktiskt finns i ens liv.
Önskar dig en finfin helg!
Kram Christina

Elin sa...

Tack båda :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...