8 oktober 2013

Om man kunde göra som katten


Såhär känner jag mig just nu, som om jag skulle vilja lägga mig ner och vila ett litet tag. Det har varit mycket att göra och än är det inte över. När det gäller utställningen är det lugnt de två kommande veckorna. Vernissagedagen är avklarad, med ganska många besökare och flera trevliga samtal. Nu hänger tavlorna där till den tjugonde och fram tills dess behöver jag inte göra något. Jag fick en förfrågan om jag ville komma dit och prata om min konst nästa helg, men jag var tvungen att tacka nej, eftersom jag har bildpedagogikkurs hela lördagen. Nu ska jag bara läsa lite kurslitteratur...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin bild på en mysig katt som har det gott! Roligt för dig att det går bra med din utställning. Verkar som du alltid har mycket att göra - var rädd om dig.
Ha det gott! Kram Yvonne

iHanna sa...

Åh så söt katt ni har! ♥

Christina sa...

Härlig bild!
Och kul att det går bra med din utställning!
Men visst är det svårt när man vill så mycket och tiden inte räcker till allt, jag vet hur det känns som du nog vet;)
beundrar dig som lyckats uppbåda krafter till att ställa ut mitt i terminen!
Ha det fint! Kram Christina




Elin sa...

Kajsa (katten) är en riktigt praktkatt - och som alla katter har hon förmågan att verkligen slappna av :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...