5 oktober 2013

Nu blir jag nästan mallig


Det  fanns ingen tid för morgontrötthet idag heller. Jag vaknade till ett sms (tack för det Helena - jag hade glömt att ställa klockan!) som talade om att dagens recension i den andra morgontidningen också var jättefin. Och jag kan bara hålla med. Extra roligt är det eftersom det här är samma recensent som sågade min utställning i Hofors tidigare, vilket hon också nämner i dagens tidning. Extra roligt också att jag fick en helsida med så många bilder, trots att det var tre till konstutställningar som recenserades på kultursidorna. Nu hoppas jag bara att dagens vernissage blir en lika positiv upplevelse.

Här nedanför finns texten i något större format.


10 kommentarer:

Maria sa...

Heja Elin! Mycket fina bilder!

Anonym sa...

Grattis Elin!!!!
Kram Åsa Krigsman

Siggadisart sa...

Gratulerer, dina bilder är de vakraste, hopas en dag ha råd til en :)

Lena sa...

Superfin recension! Det är du värd :)

Pinglan sa...

Vilka fina recenssioner du har fått. Jag är stolt ägare till fler av dina tavlor!!

Elin sa...

Tack alla :)

Christina sa...

Vad glad jag blir för din skull :) Verkligen underbara bilder och en fin recension! Grattis!

Och tack snälla för din kommentar inne hos mig, Jag ska ta till mig råden och försöka finna den där balansen.
Kramar

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Grattis Elin till kanonrecensioner!

Unknown sa...

Vad roligt! Stort grattis,
Kram
//bara anna

Elin sa...

Tack Anna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...