1 maj 2013

Jag kunde inte låta bli

Trepack vykort finns att köpa på signerat.se
Vykortskarusellen fortsätter. Jag kunde inte låta bli att beställa några vykort från moo.com också, eftersom det är så många som rekommenderar den sidan. Fördelen med dem är att man kan beställa flera motiv utan att betala för varje uppladdning av ett nytt foto (som man måste göra på till exempel Vistaprint), men nackdelen är att det bara går att beställa små kort med blank yta. Jag gillar stora kort med matt yta.

Hursomhelst så prövade jag med mina hustavlor och jag är riktigt nöjd med resultatet. De är tryckta på tjockt och fint 350 g papper och färgerna är klara och fina. Beställning och leverans gick också väldigt smidigt så jag kan absolut tänka mig att köpa därifrån igen. Fast kanske inte just nu... jag borde nog ta det lite lugnt med vykortsbeställningar på ett tag.
* * *
I have ordered some postcards from moo.com, and I really like them. 

7 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Så himla fina!

Tant Emma sa...

Vad fina vykort! Och vilken kul idé att göra egna. :)

Elin sa...

Tack båda

Siggadisart sa...

Dina vykort är mycket fina, en dag skal jag bestilla en print ifrån dig, det blir svårt at bestemma vilken, tror det blir den med rendyrs.... vet inte vad det heter men det sidder på huvudet :)

Elin sa...

Det låter bra :)

Ninni sa...

Vad bra! De är ju jättefina. Säljer du någon annanstans än på signerat...i närområdet runt Sandviken-Gävle. Kanske Kobsthallen eller Länsmuseet?

Elin sa...

Nej, tyvärr... inte än :) Kanske på Galleri K till hösten... Jag ska ställa ut där och de pratade lite löst om att de skulle ha någon form av butik som de har på länsmuseet. Vi får se.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...