25 april 2013

Ny beställning med bättre resultat


Det har kommit ett paket på posten. 


Vad kan det vara?


Nya visitkort. Och de är jättefina.


Och så kunde jag inte låta bli att provbeställa några nya vykort. Jag insåg nämligen att det var mitt fel att det blev så dåligt resultat förra gången. Nu blev de precis som jag ville...


 ... med klara färger och fint tryck på återvunnet matt papper. Perfekt.

Nu finns det åtta vykort att välja mellan i webbutiken på signerat.
* * *
I ordered some new post cards and business cards.

8 kommentarer:

Maria JAG BLOMMAR sa...

Ja, mycket fina. Jag brukar också beställa från vista p

Elin sa...

Ja, jag har kollat runt en hel del nu och det är det enda stället jag kan få matt papper i den storleken - till ett vettigt pris.

Unknown sa...

Jättefina! Så roligt när man blir nöjd.

Ha en skön fredag!

Elin sa...

Tack! Trevlig helg till dig också :)

Madde sa...

Ser jättefint ut. Skönt att det löste sig. Ha det gott i Gävle på kursen.

Elin sa...

Tack, tack!

Siggadisart sa...

Elin, viste du at de hos MOO.com har minimoo som kommer jättefina ut. Jag brukar bestilla de innan jag har utstillingar. Bara om du inte viste :)

Elin sa...

Jo, jag har sett det. Tack för tipset ändå!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...