11 april 2013

Alldeles snurrig i huvudet

Mina gamla vykort
Hela dagen har jag suttit framför datorskärmen, först för att skriva inlägg och beräkna kostnader för konsttryck, och sedan för att gräva ner mig i bokföringen som har släpat efter ett tag. Alldeles nyss ändrade jag om lite på facebooksidan så att det blev tydligare länkar både hit till bloggen och till webshopen. Nu sitter jag och funderar över vilka målningar som ska få bli vykort. Jag har slut på visitkort och tänkte göra en nybeställning och då är det lika bra att fylla på förrådet av vykort också. Men vilka ska jag ta? Egentligen skulle jag vilja göra vykort av dem allihop, men det blir lite för dyrt. Hur ska jag kunna välja? Jag måste nog grubbla lite mer... Några förslag?
* * *
I spent the whole day in front of the computer, doing the book keeping and other small stuff. Now I am thinking about ordering some postcards, but I can´t decide which paintings I should choose. I want to make postcards of them all, but that would be too expensive. I have to think about this some more...

6 kommentarer:

Madde sa...

Någon av dina återbruksbilder som vykort!

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Fåren!

Elin sa...

Återvinningskonsten har jag inte tänkt på - ska kolla det.

Fåren har jag några kvar av, ska kanske fylla på dock.

iHanna sa...

Moo.com för visitkort där alla kan vara olika, då kan du trycka upp ALLA bilder! ;-)

Ninni sa...

Om jag får önska ...de fina målningarna med husen som du visade på Gästrikkonst. Jag blev så sugen på det som hängde längst till vänster...
Just då tillät inte kassan mer än ett inköp och Hannas present var viktigast.
Trevlig helg!

Elin sa...

Vad kul att du gillade husen! Jag funderade på dem till kort, men jag tror att det blir svårt att få plats med dem i det format jag brukar trycka upp. Det är lite för långsmalt - men de finns som konsttryck :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...