12 april 2013

365 faces - lånade barnens färger

365 faces - dag 74
Igår hann jag inte med något ansikte så idag plockade jag upp barnens färger som stod framme sedan gårdagens måleri och gjorde fyra snabba. Inget att visa upp dock, men en bra träning. Från början sa jag att jag inte skulle måla mina ansikten, men jag har ändrat mig. Det får man.
* * * 
I didn´t have time for my 365 faces yesterday so I started this morning by doing four quick faces with the water colours that my daughter left on my table yesterday. Nothing worth showing, but good practise.

3 kommentarer:

Madde sa...

Ändra sig, absolut! Men man kan teckna med färg och pensel också. Ha en bra helg!

Tant Emma sa...

Hurra för dig! Du är så himla bra...blott och bart :)

Elin sa...

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...