18 mars 2013

Sonias ansikten


Jag ligger efter med mina 365 ansikten (som vanligt), eftersom jag fokuserar helt på att få allt färdigt till Gästrik Konst. Jag har i alla fall fixat några bilder som jag kan använda för att teckna av. Inte för att det var meningen egentligen, jag försökte bara få till ett fint kort av en leende Sonia, men det lilla kvicksilvret sitter aldrig still så det var dömt att misslyckas. Fina blev de i alla fall tycker jag.
* * * 
My youngest daughter is always moving...

6 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Söt som socker:-)

Elin sa...

Visst är hon :)

Lisa sa...

Härliga bilder på min idol! Är fortfarande avundsjuk på hennes frisyr.....

Elin sa...

Jag med! Fast jag tror inte mitt hår skulle ligga lika snyggt :(

ingridp sa...

Ni är så lika!

Elin sa...

Det tar jag som en komplimang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...