10 februari 2013

365 faces - dag 30 och 31


Två snabba ansikten från morgontidningen, gjorda i blyerts. Jag har fortfarande problem att hitta uttrycksfulla ansikten, trots att jag letar i tidningar och på nätet. De flesta ler stort eller så ser de bara nollställda ut. Jag fick ett tips tidigare att jag skulle kunna låta läsare skicka in bilder på sig själva, om de vill bli avritade, men dit har jag inte kommit än. Kanske senare. Jag ska ju hålla på med det här ett tag till.
* * *
Two quick faces from the morning paper. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra idé! Jag ställer gärna upp som objekt. Du har säkert nån bild liggandes (eller i telefonen) som duger...

/Helena

Elin sa...

Det har jag säkert :)

Mona sa...

Hej! Du kan få öva på mig med för jag blundar på 80% av alla kort eller så ser jag full ut... det är ju också ett uttryck!! // kram Mona

Elin sa...

Ha,ha.. du är rolig du Mona :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...