1 januari 2013

Vi firar det nya året med en invigning


Jag har många planer för det nya året och jag längtar efter att sätta igång med måleriet igen, men just idag känner jag mig lite trött efter gårdagens nyårsfirande så de stora planerna får vänta till i morgon. Idag ska jag bara ta det lugnt. Tjejerna däremot fick inte nog av firande igår, så de ordnade en spontan invigning av Miras nyfixade rum, med tända ljus, champagneglas med läsk och en skål chips. Fint ska det vara.
* * * 
I have a lot of ideas for the new year, and I can´t wait to start painting again, but not today. I am a little bit tired after yesterday´s celebration. I am going to take it easy today. My daughters wanted to celebrate some more so they arranged a small party in Mira´s room. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...