30 december 2012

Blir det vardag snart?

Hela familjen Folkesson på ett kort
Försöker sitta och titta tillbaka i bloggen för att göra den sedvanliga nyårskavalkaden av bilder från året som gått, men jag verkar aldrig få tid att sitta vid datorn när hela familjen är hemma. I går kväll snodde jag till mig lite tid, men den gick åt till att redigera bilden här ovanför. Det är ytterst sällan hela familjen blir fångad på en och samma bild utan att någon ser helgalen ut. Den här bilden från julafton är den bästa på länge trots att den är oskarp och fick med en skugga från ljuskronan över soffbordet. Jag har gjort mitt bästa för att sudda bort skuggan i våra ansikten men det gick sådär.
* * *
My whole family in one photo, unsharp and with a shadow over our faces that I tried to remove in Photoshop. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...