7 november 2012

I brevlådan tidigare i veckan...

Bloom True Exchange Card by Vicky Bishop
Jag måste visa vilka fantastiska små konstverk jag har fått från andra deltagare i Bloom True e-kursen. Vi gjorde ju ett byte och mina kort flög iväg förra veckan. Nu är det som julafton varje dag när jag öppnar dagens post. Hittills har jag fått sju stycken och jag kommer att visa dem alla.

I have to show you the small works of art that has been sent to me from other participants of the Bloom True e-course. As I´ve written before, we decided to make a card exchange and I sent my cards last week. It has been like christmas every day when I open my mailbox, and so far I have gotten seven cards, and I will show all of them to you. 

2 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Åh, det där kortet var underbart fint! Hoppas du har det fint i Barcelona:)

Elin sa...

Tack Helena! Vi hade det helt perfekt! Barcelona är en stad jag kommer att åka tillbaka till.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...