8 november 2012

Vykort nummer två och en hälsning

Bloom True Card by Donna Munroe
Idag är det ingen vanlig torsdag. Det blir inget eget måleri idag, däremot kommer jag att titta på andras måleri. Jag befinner mig nämligen i Barcelona (det här inlägget är postat i förväg så jag hoppas det stämmer!) och tänker ägna mig åt kultur, inspiration, goda vänner och faktisk lite studier. Jag ska filma till en uppgift till bildpedagogikkursen. Det gäller att passa på.

Kortet här ovanför är nummer två som jag fått från andra deltagare i Bloom True e-kursen. Det har flugit hela vägen från Australien. Länk till konstnären finns i bildtexten.

Today is not an ordinary Thursday. I wont do any painting today, but I might look at some paintings. I am in Barcelona with some friends over the weekend. 

The card above is number two from other members of the Bloom True e-course. It has travelled all the way from Australia. Link to the artist is under the photo.

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh!Ha det så mysigt i Barcelona.
kram!

Elin sa...

Tack Emma! Vi hade det underbart!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...