10 oktober 2012

Många koppar blir det

Det börjar kännas som om det finns hopp om livet. Idag klarar jag mig utan Alvedon och Ipren, och  står ut med min ömmande hals, kliande ögon och näsa. På bättringsvägen alltså. Det känns bra.

Det jag saknar mest är den energi jag har haft den senaste tiden. Den här veckan har jag inte orkat med något vettigt alls, bara masat mig från sängen till soffan med en kopp kaffe eller te med honung i handen. Många koppar blir det.

Jag insåg i morse när jag tänkte fotografera min andra kopp kaffe, att jag nog redan har en hel del foton på just koppar. Det tog mig inte många minuter att hitta åtminstone sex bilder för att göra collaget här ovanför. Säkert finns det minst sex bilder till.

Vad ska jag säga? Jag gillar koppar... och varma drycker.

My cold is getting better but I still don´t have any energy. I walk from the bed to the sofa and drink a lot of hot coffee and tea with honey.

4 kommentarer:

Madde sa...

Krya på dig!

Elin sa...

Tack Madde!

Emma sa...

Koppar och kaffe eller te är superduper håller jag med om. Krya på dig!

Elin sa...

Tack Emma! Det verkar segt det här... feber idag igen :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...