1 oktober 2012

Ännu ett blad


Jag testade med ännu ett blad som färgades med oljekrita och matolja. Den här gången gned jag inte ut färgen över hela papperet. Det blev lite roligare fast jag ser fortfarande inte riktigt vitsen med att använda just oljekrita i en sådan här övning. Kanske har jag inte riktigt förstått hur man gör?

(De senaste veckorna har jag fått så otroligt mycket skräpkommentarer här på bloggen så nu lägger jag till ordverifieringen trots att jag egentligen tycker att det är jobbigt att fylla i själv. Hoppas ni inte slutar kommentera!)

I tried another quick pen drawing coloured with oil pastels, but I still don´t get it. 

4 kommentarer:

Madde sa...

Kul å se dina experiment. Jag använder mig av wordpress och där har jag ett filter som rensar bort skräpkommentarer samt att jag måste godkänna första ggn ngn kommenterar på bloggen. Det funkar bra. Finns det inget dylikt för blogger.

Mika sa...

Kanske är det så att barn inte "orkar" fylla i färgen så noga. Då är det bra med ett medium som hjälper till.
Kanske...?
Hade dygnet haft fler timmar så hade jag hoppat på oljekriteutmaningen! Nu måste jag gå och sova istället. Kanske blir det en imorgon!

Kram
mika

Elin sa...

Madde: Det finns ett filter här också, så kommentarerna blir aldrig synliga på bloggen, men jag får ett mail till min mailbox och det börjar bli lite irriterande många :)

Mika: Jo, jag tror också att det kan vara så, men borde det inte fungera lika bra med vattenfärg? Kanske måste prova det...

Madde sa...

Mitt filter sållar bort dom helt som tur är, slipper se dom :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...