8 september 2012

Mors lilla lathund sa...



Igår köpte jag två små ramar till de provtryck av namntavlorna som jag gjorde till Greta och Sonia. Jag tänkte att de skulle passa bra i deras rum, och gick upp för att fotografera dem i sin rätta miljö. Det var inget klokt beslut. Jag fick plöja mig genom leksaker och trolla fram ett rent hörn för att kunna ta några bilder. Här behövs det rensas, röjas och städas ordentligt. Men inte idag. Istället åker vi till kusin Axel på födelsedagsfika. Det är mycket roligare.

Yesterday I bought two small frames for the name prints I made for my daughters. I had to clean a spot in my their rooms to be able to take the photos. I have to do some serious cleaning in there, but not today. Instead we are going to a birthday party. It is much more fun.

2 kommentarer:

Emma sa...

Bra val! Städa kan ni göra senare ju.
Supersöta namnbilder :)

Elin sa...

Ja, jag lät Peter och tjejerna göra det idag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...