9 september 2012

Rensa ut, göra om, bygga nytt...


I torsdags klippte Sonia av sig sitt långa hår. Hon har längtat efter det sedan hon var två, men inte vågat gå till frisören. Nu var det äntligen dags och hon är så nöjd med sin nya korta frisyr.

Jag är också sugen på förändring, av frisyr, hem eller kanske här på bloggen. Det känns som om det är rätt tid för att rensa ut, göra om och bygga nytt. Här hemma planerar vi badrumsbygge, ateljédrömmar och nya väggfärger, men har inte kommit ingång ordentligt med  något projekt. Kanske borde man ta hand om det man har först? Men medan jag gör det ska jag i alla fall drömma vidare.

My youngest daughter cut off her long hair this week. She has longed for a short haircut since she was two and now she finally got it. 

I want some change too and I dream about building a new bathroom, a bigger studio or just paint the walls. 

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hon är verkligen kanonfin i nya frillan!!!!!!! Vilken modig tjej! Jag skulle också vilja våga klippa kort.... men jag är för feg.

Kram

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Vad tufft av henne och vilken COOL frilla! Nu blev jag sugen på att kapa håret (igen).

Elin sa...

Jag är också såå sugen på att klippa riktigt kort, men tyvärr har jag ju inte riktigt lika bra hår som Sonia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...