15 september 2012

Kreativt utbyte

Work in progress
Mina två målardagar försvann med högskolekurs och bokföring, och jag höll inte i penseln en enda gång. Idag är jag desto mer sugen på att kasta mig in i färgernas värld igen. Bloom True-kursen fortsätter att inspirera i klassens slutna Facebookgrupp, där vi just nu planerar ett vykortsutbyte, ungefär som det jag deltog i hos iHanna för flera månader sedan. De praktiska detaljerna är ännu inte klara, men jag känner mig så inspirerad. Jag vill måla nu på en gång! Kanske hittar jag lite tid mellan presentinhandling, skjutsande till kalas och fotbollsmatch, träning, städning och allt annat som familjelivet kräver?

I didn´t have time to paint these last two days, because of my Art Education class and book keeping. I want to paint today. I am so inspired by our Bloom True Facebook group that is planning a card exchange. The details are not decided yet but I want to start right away. I´m not sure I will find the time though, between gift shopping, soccer game, excersising, cleaning the house and a kids party. 

2 kommentarer:

Dorte sund jensen sa...

Håber du finder tiden til at male mellem alle dine andre projekter. Jeg kender godt følelsen af at det er svært helt at finde tid til det hele når man også er mor, kone,studerende og skal passe et arbejde.

God lørdag <3

Elin sa...

Visst är det svårt att hitta tiden ibland. Det är så mycket man vill göra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...