6 september 2012

Jag hann med en del


Jag betalade räkningar och svarade på några mail...


.... hittade en leksakbil i min färglåda och skyllde i mitt huvud på minstingen tills jag insåg att det var jag som lagt den där. Jag hade lånat den när jag skulle fotografera mina barntavlor...


... sedan målade jag nästan färdigt min påbörjade målning. Bilden här ovanför visar hur den såg ut under arbetets gång.

Bilderna är tagna med Instagram (jag heter elin_folkesson). Jag testar den ett tag. Vi får se om jag blir lika fast som alla andra.

I payed a couple of bills, answered some emails, found a car in my paintbox and finished my last painting. The picture above i work in progress...

I took the pictures with Instagram (I am elin_folkesson). I am trying it for a while. We will see if I love it just like everybody else.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...