6 september 2012

Vad ska jag välja?


Det är morgon, solen skiner in genom fönstret och det är alldeles tyst. Jag har nästan sex timmar på mig innan jag ska till döttrarnas skola på utvecklingssamtal, och huvudet är fullt av idéer. Kanske ska jag...

... måla färdigt den målning jag arbetade på förra veckan
... läsa om Lära barn skapa av Rob Barnes och skriva en sammanfattning om hans syn på skapande (en uppgift i Bildpedagogikkursen)
... sy en handväska som jag har gått och tänkt på i evigheter
... träna lite på att teckna med blyerts
... hitta på en ny veckoutmaning
... måla färgcirklar (också en uppgift i Bildpedagogikkursen)
...sy några kuddar som jag också gått och tänkt på i evigheter
... ta itu med bokföringen och betala räkningar
... eller kanske något helt annat?

Bäst att slita mig härifrån och sätta igång om något alls ska bli gjort!

I have six hours to myself and a head full of ideas. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...