24 augusti 2012

När jag väl har börjat kan jag inte sluta...

Skärmattan är bra att ha när man ska dela på...
... ett barntryck i limegrönt...
... och ett i blått
Klockan är redan elva och jag har inte skrivit något inlägg än och ändå har jag suttit vid datorn hela förmiddagen. Egentligen skulle jag inte alls sitta här idag, men jag fastnade i att göra två barntryck till. Det är så otroligt roligt. Och de blir så fina! I går kväll lade jag ut de två första till försäljning i min webshop på Signerat och idag har jag fyllt på med de två nya. Ännu roligare blev det när jag upptäckte att de är utvalda till fredagsfavorit på signeratbloggen idag. Det var snabbt jobbat!

I couldn´t resist making two more art prints for children. I just love them. All four of them are now available in my webshop at Signerat. 

2 kommentarer:

Emma sa...

Kan du mejla mig när du ser detta? Funkade inte mejla dig. Vi har ett erbjudande.

terminalglasogon[at]hotmail.com

Lo sa...

Så söta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...