23 augusti 2012

Namntavlor med fantasifigurer

En namntavla i orange och turkos...
... eller grönt och cerise?
Kommer ni ihåg att jag skrev tidigare att jag fått en förfrågan om att göra något roligt med mina gamla veckans tema-bilder? I dag har jag jobbat med det, och resultatet kan ni se här ovanför. Namntavlor med mina fantasidjur på. Jag har slitit hela dagen med att frilägga själva målningen från bakgrunden för att kunna få den helt vit. Sedan har jag lagt till en mönstrad bakgrund och skrivit dit namnet. Och redigerat färgerna lite. Allt gjort i Photoshop. På den övre bilden har jag slarvat lite och själva motivet har hamnat aningen snett, men det har jag rättat till nu. Sonias och Gretas bilder var bara testvarianter, fast jag tror de kommer att bli ganska glada för dem i alla fall.

I have made prints of my imaginary animals. I put my daughters names on these two and I am sure they will like them.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...