9 juni 2012

På mitt målarbord

On my work table right now...
På mitt målarbord ligger fyra små collage som jag påbörjade igår. De ser inte mycket ut för världen än så länge, men de ska förhoppningsvis bli bättre. Inte idag dock. Vi ska handla avslutningskläder, blommor och vaxduk till verandan. Jag skulle hellre måla.

* * * 
On my work table right now is four small collage backgrounds. They don´t look like much yet, but hopefully they will when they are finished. They won´t be today though, I am going shopping with my daughter. I´d rather be in the studio.

3 kommentarer:

Emma sa...

Gillar collage. Blir ofta fina bilder :)
Ha en härlig lördagskväll!

Lena sa...

Det ser jättespännande ut. Jag blir himla nyfiken på hur det blir sedan. Kul med inspiration :)

Elin sa...

Ja, det är kul med collage. Jag visar nog slutresultatet senare.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...