15 juni 2012

Mycket datorarbete och lite måleri

Inramade tavlor i väntan på utställning
Peter tog med sig tjejerna till jobbet idag. Han hade lite kvar som måste fixas innan sommarlovet och jag hade lite kvar att fixa inför utställning och tripp till stugan. Jag har mest suttit vid datorn hela dagen, redigerat bilder, bokfört, skickat fakturor och mail, men på eftermiddagen hann jag med lite måleri och utlämning av en beställd tavla. Nu tänker jag ta av mig målarkläderna, hälla upp ett glas vin och njuta av att det är fredag.

* * *
Peter took the girls to his job today so that I could work. I have done a lot, mostly computer work like book keeping, sending e-mails and editing photos but after lunch I finally had time to do some painting. Now I am going to take off my painting clothes, pour myself a glass of wine and enjoy some time with my family.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj verkar som
Du har haft en jobbig dag i dag /Ebba

Mona sa...

HEJ ELIN!
Önskar dig en skön och välförtjänt semester. Vi ses i Ljusne!

Elin sa...

Ja, mycket att göra, men kul Ebba!

Detsamma till dig Mona!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...