17 maj 2012

Österfärnebo konstvecka

Annons i Din lokaltidning 
Igår var jag och lämnade tavlor i Österfärnebo men glömde bort att fotografera såklart. Jag ska dit igen på torsdag så jag tar väl en bild då. Eftersom jag fokuserar på utställningen i Tallbo har jag inte hunnit måla något nytt, utan tog med mig sju konsttryck och två mindre originalmålningar som jag hade med på Gästrik Konst. Vi ställde upp konsttrycken på en lång rad på en vit skänk. De har så breda ramar så de är lätta att placera var som helst. Ovanför skänken satt en svart list där vi ställde de två originalmålningarna. Det blev riktigt snyggt faktiskt.

Min akvarellutmaning kommer lite senare idag. Innan jag kan göra något kreativt arbete över huvud taget måste jag röja i mitt målarrum. Just nu kan jag inte ens se golvet för det ligger så mycket papper och skräp från inramningen i går.

4 kommentarer:

Emma sa...

Ska se om jag kan göra en bild till! Har fler hakat på? :)

Elin sa...

Ja, Helena på "a part of my art" och Mona på "min konstiga skrot" har jag i alla fall sett... och Betsy på "Betsy´s studio diary" men hon tecknar istället för att rista i akvarell... och Helena Linder men hon har inte visat bilderna i sin blogg...

Emma sa...

Dagens bidrag :)
http://krupnikov.wordpress.com/2012/05/17/dagens-linjer-i-akvarell/

Elin sa...

Kollat och gillat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...