28 maj 2012

Färdig med senaste målningen... tror jag

"Ett första steg", 2012, akryl på duk, 90x110 cm
Flera punkter på morgonens lista har blivit avklarade redan på veckans första dag, bland annat är den här målningen färdig. I alla fall tror jag det. Jag har sneglat på den över en kopp kaffe och känner mig ganska nöjd. Jag har ännu inte tagit något ordentligt fotografi av den, men det kommer.

Nu ska jag rama in och fotografera en av de mindre målningarna innan de två stora kommer hem från skolan och det är dags att hämta Sonia på förskolan.

13 kommentarer:

Madde sa...

Ljuvlig!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Oj, vad fin den är.

PetraMaria sa...

Vilket härligt sken/ljus det är i den.
Verkligen fin :)

färgtrappan sa...

Så fin. Å underbara färger, som vanligt :)

/Maja

Elin sa...

Tack alla!

Fröken Prillig sa...

Fantastisk tavla! Underbara färger, ljuset - ja mums helt enkelt!
tack för att jag fick se den! = )
Nu ska jag kika runt lite till, men sedan måste jag komma igång och jobba.
/Åsa

Elin sa...

Tack Åsa och välkommen hit!

Mona sa...

Å Elin vilket härligt ljus! Lycka till i Tallbos härliga miljö?

Mona sa...

Å Elin vilket härligt ljus! Lycka till i Tallbos härliga miljö?

Anonym sa...

Helt underbar målning!

Elin sa...

Tack Mona och Emma!

Sara sa...

Så himla fin:-o! Önskar jag hade målat den själv;-)!

Elin sa...

Tack Sara!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...