28 maj 2012

Explosion i maj

Dörr till Uthuset i Tallbo
Nu börjar jag få lite andnöd igen över allt som ska göras. Jag är fenomenal på att skjuta upp saker, men också ganska bra på att få dem gjorda i sista minuten. Dags att lägga in en högre växel alltså. Den här veckan bör (ska) jag hinna med att:

  • Måla färdigt den stora tavlan jag håller på med
  • Rama in fem mindre målningar¨
  • Fotografera färdiga målningar och göra provtryck
  • Måla färdigt en beställning
  • Bokföra och skicka fakturor
  • Hämta hem tavlor från Sandviken
  • Skriva informationsblad till utställningen i Tallbo 
  • Göra vernissagekort och affisch
Det konstiga är bara att det inte bara är mycket att förbereda inför utställningen. Allt annat verkar också explodera i maj och jag känner mig lite snurrig av alla små uppdrag jag har här och var. Men det löser sig nog. Bara jag tar en sak i taget.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...