9 april 2012

Sista dagen idag

Gästrik Konst 2012 på Årsunda Strandbad
Det är sista dagen på årets konstrunda, och det känns både lite tråkigt och ganska skönt. Tråkigt för att det är så roligt att träffa alla trevliga människor och prata konst (och en hel del annat), men skönt för att min rygg och mina fötter inte vill stå en hel dag till. Som ni ser på bilden så har Mona och jag gjort en liten skön bänk med fårskinn på där vi tänkte att vi skulle kunna slå oss ner på när det blev lite lugnt, men det har inte varit många minuter som vi har kunnat sitta där. Jag får vila i morgon.


2 kommentarer:

Linda sa...

Vad roligt att se dina tavlor i "fullstorlek". Man får ju liksom ingen känsla för hur stora de är förrän de hänger så där på en vägg. Ser ut som en jättemysig lokal och fin utställning!

Elin sa...

Nej, visst är det svårt att bedöma storlek på bloggen även om jag skriver ut måtten.

Vi hade världens finaste lokal, med en hel vägg fönster ut mot vattnet. Där skulle jag gärna ha ateljé.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...