10 april 2012

Fler bilder från utställningen

Gästrik Konst 2012 
Gästrik Konst 2012
Påskhelgen är över, och efter att ha skakat loss min stelnade rygg med lite zumba igår kväll så känns allt perfekt. Nu har jag en lång lista på saker jag måste ta itu med den här veckan; städa undan alla utställningsattiraljer, måla gamla beställningar och planera för nya, bokföra och skicka fakturor. Och mitt i alltihop ska jag försöka bearbeta alla intryck från årets konstrunda. Det blir så intensivt under de här dagarna, med så många möten och samtal, att allt fortfarande snurrar runt i mitt huvud. Det brukar ta någon dag innan jag har tänkt färdigt på alltihop.

Vill ni ser fler bilder från utställningen så har Mona lagt ut sina underbara skrotfigurer här och här.

7 kommentarer:

Maria sa...

Känner igen det där med intrycken som snurrar runt i huvudet. Behöver sin tid att landa. Ser mycket fint ut på utställningen! Vacker ljus lokal!

Elin sa...

Ja, jag skulle vilja stanna där och bara flytta in mitt staffli och färger... Jag försökte ge ägarna en liten vink om att det skulle vara en perfekt lokal för målarkurser. De har campinggäster som säkert skulle vilja ägna sig åt lite måleri på semestern.

Madde sa...

Ser ut att ha vart en väldigt fin utställning. Klart du ska ha målarkurser. Alla behöver en målarkurs tycker jag!

färgtrappan sa...

Ser jättefint ut och jag har väl sagt det förut, de blågröna tonerna är så mycket jag :)
Målarkurser i den lokalen låter väl helt lysande, fortsätt du ge fina vinkar...;)
Själv letar jag också lokal inför sommaren för äggoljetemperaverksamhet, både kurser och öppen verkstad, har en på gång...vi får se hur det går!

Ha det gott/ Maja

Elin sa...

Det verkar som om det är många som behöver målarkurser i alla fall, för jag har fått flera förfrågningar om jag inte kan hålla i en... Vi får se.

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Vad kul att se Elin, alla bilder från utställningen och catcha upp med dina senaste inlägg. Har vart dålig på att läsa bloggar i helgen när jag vart på landet med dålig (obefintlig) uppkoppling! Det verkar som det gått bra på utställningen iallfall!

Jag funderar lite på om jag skall köpa något av dig till vår konstförening på jobbet, jag är ju med i styrelsen där och varje styrelsemedlem får köpa in ett "eget" alster till utlottningen för max 3000 kr. Jag vet inte riktigt vad du har kvar, vad dina tavlor ligger på i pris ca...Vi kanske kan höras vidare om det? Det vore kul att, dels självklart för att stödja ditt konstnärsskap men också att ha en Elin Folkesson till årets utlottning:)

Elin sa...

Helena: Utställningen gick jättebra. Jag är så nöjd, och lite trött :)

Det skulle vara jättekul om du vill köpa en tavla till konstföreningen! Jag mailar dig senare.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...