11 april 2012

DIY Postcard Swap

Alla vykort jag fick i 2012 DIY Postcard Swap
Igår kom sista vykortet i årets DIY Postcard Swap, så nu har jag en hel anslagstavla full. (För fotograferingen lade jag ut dem på köksbordet där det är bättre ljus.) Det är lite lustigt att alla har hållit sig till ett gemensamt färgtema, vilket gör att de passar väldigt bra ihop. Lite gulorange, rost och rosa, blandat med lila och små detaljer i turkosgrönt. Det gör mig så glad att det finns så många fantastiska människor runt om i världen som, precis som jag, tycker att ett sådant här vykortsbyte är så roligt.

4 kommentarer:

iHanna sa...

Vilken härlig samling! Jag har mina på anslagstavlan också, och ditt hänger där också. Tusen tack för det fina kortet och för att du ville vara med så att vi hittade till din fina blogg... :-)

Elin sa...

Men det är ju vi som deltar som ska tacka för att du ordnar det! Jag tyckte det var så kul - och mina döttrar tyckte också att det var spännande att titta i postlådan varje dag :)Jag hoppas du fortsätter nästa år.

Anonym sa...

Love how this looks like a perfectly planned collage, amazing how everyone has their own voice but each is so harmonizing. xox Corrine

Elin sa...

Corrine: Yes, isn´t that funny, how everybody used the same colours? I love it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...