29 februari 2012

Morgonmänniskor 29

En liten prinsessa blev den sista morgonmänniskan i februari
Det är den sista februari idag och det betyder att jag gör min sista morgonmänniska, i alla fall på ett tag. Antagligen återkommer de någon gång senare, men just nu ska jag ägna mig åt annat. Kanske kan jag till och med börja läsa morgontidningen istället för att bara leta bilder att rita av?

Dagens bild blir i alla fall en liten prinsessa. Det kändes som en passande avslutning, även om det är fruktansvärt svårt att teckna en så späd liten varelse. Alla försök blir så klumpiga, men här är hon i alla fall. Lilla Estelle.

2 kommentarer:

Marianne Sandqvist sa...

Så jättefin liten prinsessa!
Skickligt målat!

Elin sa...

Tack Marianne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...