15 februari 2012

Morgonmänniskor 15

Ola Salo blev morgonens människa
Det finns inte särskilt många bilder att välja mellan in min lokaltidning så här kommer en kändis till i min serie med morgonmänniskor. Ola Salo kommenterade i gårdagens tidning hur han skulle vara som programledare för Grammisgalan. Jag såg inte programmet så jag kan inte säga om han uppfyllde sina löften.

Idag ska jag hålla mig borta från både staffli och dator, eftersom jag ska följa med Sonia till hennes förskola.  Vi har ett föräldrakooperativ och det är min tur att ha tur, d v s att vara där och hjälpa till. 

3 kommentarer:

Maria sa...

KUl med texten bakom. Kanske härmar det någondag om jag får. Men då kan jag tala om det i inlägget. Igår hann jag inte med någon människa, men idag hoppas jag hinna.

Åsa sa...

Snygg bild! Kul med morgonmänniskor! Kanske också ska prova...

Elin sa...

Maria: så klart du får härma!

Åsa: Häng på du också. Det är bra träning, och riktigt kul att välja bild.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...