14 februari 2012

Ibland är man inte riktigt klok

Nästan ett hjärta i alla fall... om man kisar lite...
Det är hjärtan överallt idag och inspirerad av andra bloggare som hittar hjärtfynd i stenar och moln och gudvetvad, fick jag en impuls att slänga mig ut ur duschen med blött hår för att hämta kameran när jag såg ett hjärta i vattnet på locket till min hårinpackning. (!?) Förutom det idiotiska i att ta in en kamera i en blöt dusch (tack och lov gick det bra) så hade jag så bråttom att jag drog till duschdraperiet rakt över min nyupptäckta hjärtformation, vilket gjorde den lätt deformerad. Men om man kisar lite så...

Nu ska jag åka till Gävle och fira alla hjärtans dag med att prata om affärsidéer och annat lika romantiskt.

1 kommentar:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Hahaha ... allt för att föreviga en bild. Men absolut, där är det, hjärtat :)

//bettan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...