5 januari 2012

Vernissagekort


Elin Folkesson

måleri och collage

14 januari - 3 februari

Vernissage lördag 14 januari
11-14

Övriga öppettider:
Vardagar 10-18

Galleri Boken, Hofors bibliotek


Välkomna!


Naturligtvis borde jag ha skickat ut vernissagekort för länge sedan, men det har inte hunnits med. Igår kväll gjorde jag i alla fall en hastig variant som jag ska skicka ut via mail. Det blir ingen tryckt variant den här gången. Jag ska bättra mig till nästa gång. 

Det är lite klurigt det här med vem man ska skicka vernissagekort till, tycker jag. Jag har från flera ställen fått tipset att alltid skriva upp mail och postadress till alla som köper en tavla, och dessutom gärna låta en lista ligga framme på utställningar, där besökare som är intresserade av att få utskick kan skriva upp sig. Jag har varit dålig på det där. Vissa mailadresser har jag, men känner mig lite dum om jag skickar utan att de sagt till om att de vill det... Jag vill ju inte göra någon irriterad. 

Det är något jag måste ta tag i tror jag, att ordna en lista med intresserade som jag ska skicka vernissagekort till... när jag får tid att göra några :)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...