30 september 2011

Lilarosa i vinter


När man bor på landet som jag gör måste man se till att vara effektiv när man väl tar en tripp till den stora (i alla fall jämfört med landet) staden. Gårdagens tavelleverans resulterade därför i en jacka, en klänning, en underklänning, ett salladsbestick och lite vin till kvällens middag.

Mest nöjd är jag med jackan. Jag har sagt länge att jag vill ha mer färg på mina kläder, men det brukar oftast bli så att jag bara kommer hem med svarta, grå eller beige kläder. Inte idag! Inte bara i alla fall... klänningen var faktiskt grå och underklänningen beige.. Men ändå!

En lilarosa jacka är nog precis vad som behövs för att lysa upp vintermörkret. Det fattas bara en orange sjal!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...