17 juni 2011

Kreativiteten tar semester


Den senaste tiden har varit hektisk. Min kreativitet och lust att måla har fått stå tillbaka för andra mer praktiska övningar. Istället har det varit småtjejerna (undrar hur länge jag kommer att kalla dem för det..?) som har frossat i glitterfärg, papper och penslar. Åtminstone i fem minuter åt gången. Det är lite si och så med tålamodet hos de små ibland.

Nu tar jag en liten paus från allt vad måleri och bloggande heter. Så här i början av sommarlovet ska jag ägna mig åt familjen, träna och äta gott och då är det bäst att släppa datorn ett litet tag. Jag är tillbaka med ny energi och nya idéer i juli. Vi ses då.

3 kommentarer:

färg o form sa...

Tjohej! Ha en jättebra och skööön ledighet.
Trevlig Midsommar/Kram Hanna

Marianne Sandqvist sa...

Önskar dig en trevlig Midsommar, ja, ha en skön sommar hela sommaren! :)

Elin sa...

Marianne och Hanna: Detsamma till er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...