25 april 2011

Sista dagen på utställningen

En glad Mira
Bilden här ovanför visar ungefär hur jag känner just nu. Fast kanske lite mer som om jag har hoppat länge, länge och börjar bli lite trött... Gästrik Konst 2011 är över och jag känner mig så uppfylld av alla trevliga samtal, nya kontakter och allt beröm jag har fått. Av de tjugotvå tavlor jag hade med mig är det bara fyra som inte blev sålda. Lika galet som förra året alltså.

Antagligen kommer luften att gå ur i morgon när skoljobbet börjar igen. Det brukar bli en lite nedåtperiod efter en utställning, men än så länge är jag jättenöjd och glad. Och inspirerad. Jag vill börja måla på en gång. Vi får se hur det känns på torsdag.

4 kommentarer:

Sara sa...

Grattis, riktigt kul att höra att utställningen gick så bra :)!

Elin sa...

Tack Sara!

färg o form sa...

Jätte kul och ett stort GRATTIS till dig och alla dina sålda tavlor. Kram Hanna

Elin sa...

Tack Hanna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...